Filip Škultéty

Filip Škultéty

Riaditeľ online marketingovej agentúry Glidy. Prednáša na FMK UCM v Trnave a vedie rôzne školenia z oblasti výkonnostného online marketingu. Jeho špecializácia je najmä v SEO, digitálnej stratégií a expanzií ecommerce projektov v rámci EÚ.


Ako redizajnovať web bez straty pozícií kľúčových slov vo vyhľadávačoch

Takmer každá firma, ktorá sa snaží držať krok s dobou, zažije raz za niekoľko rokov redizajn webu. Je to pomerne náročný a zdĺhavý proces. Množstvo spoločností však zabúda na to, ako si udržať pozície vo vyhľadávačoch aj po zmene/úpravách webu. Aké riziká predstavuje zmena webu pre SEO a ako ich minimalizovať či eliminovať?

Analýza kľúčových slov

Na čo slúži analýza kľúčových slov, ako postupovať pri jej tvorbe, koľko času a peňazí vás bude stáť?

To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky