Podnikateľské príbehy

Podnikateľské príbehy najmä slovenských, ale aj zahraničných podnikateľov. V podnikateľských príbehoch sa podnikatelia s čitateľom podelia o tom, ako prišli na svoje nápady a ako z nich vytvorili úspešné produkty. Každý podnikateľský príbeh je jedinečný, a ak uvažujete o podnikaní, v našich podnikateľských príbehoch sa môžete veľa naučiť a nazbierať inšpiráciu. Podnikatelia sa vo svojich podnikateľských príbehoch radi podelili o rady, skúsenosti či návyky, ktoré ich urobili úspešnými.
Niekedy sa bojíme opustiť zamestnanie, ktoré nám poskytuje zdanlivú istotu
Monika Dimitrovičová | 18.11.2018

Niekedy sa bojíme opustiť zamestnanie, ktoré nám poskytuje zdanlivú istotu

Martina (Tina) Minorová je mladá slovenská umelkyňa. Svoju kariéru začala budovať v reklamnom svete, ale po rokoch naplno prepadla vysnívanej práci ilustrátorky.
Život za značkou: Andrej Smolák - Maliar, galerista, manažér
Anna Mihalčínová | 11.11.2018

Život za značkou: Andrej Smolák - Maliar, galerista, manažér

Andrej Smolák od detstva rád maľoval. Stal sa však nie len uznávaným maliarom. V oblasti umenia úspešne podniká už vyše dvadsať rokov.

Podnikanie za prvej republiky
Jozef Šétaffy | 28.10.2018

Podnikanie za prvej republiky

28. októbra si pripomíname 100. výročie vzniku Československa. To je vhodná príležitosť a takmer povinnosť, aby sme si spomenuli ako sa v tých časoch podnikalo, ktoré známe firmy a značky vtedy vznikli a ktoré z nich existujú a sú prítomné na trhu dodnes.

Solíkovci: Cítime zodpovednosť za firmu, ktorej  meno nosíme v občianskych preukazoch
Katarína Sedláčková | 14.10.2018

Solíkovci: Cítime zodpovednosť za firmu, ktorej meno nosíme v občianskych preukazoch

So zástupcami rodinnej firmy Solíkovcov sme sa porozprávali o ich neľahkých podnikateľských začiatkoch a o nástupe novej generácie. Prezradili nám tiež, ako vstup zahraničného partnera do firmy posilnil ich pozíciu na trhu a ako sa im pritom podarilo  zachovať jej rodinnú identitu.

Život za značkou: Banik a syn  - podnikanie s ľudskou tvárou
Anna Mihalčínová | 27.09.2018

Život za značkou: Banik a syn - podnikanie s ľudskou tvárou

František Baník riadi rodinnú firmu netradičným spôsobom. Jeho metódy pripadajú mnohým podnikateľom zvláštne a niektorým aj smiešne. On je však presvedčený, že práve vďaka nim je ich firma úspešná. Svoje postupy odporúča aj iným. Tvrdí, že zmena prístupu k zamestnancom dokáže vyriešiť väčšinu problémov v mnohých firmách.

Eva Škovranová (1907 Perfumeries): Niche parfumy z Košíc vyrážajú vo svete dych
Peter Zavacký | 02.09.2018

Eva Škovranová (1907 Perfumeries): Niche parfumy z Košíc vyrážajú vo svete dych

Eva Škovranová vybudovala luxusnú značku 1907 Parfumeries, ktorá sa za štyri roky zaradila k svetovej špičke. Marketing ju pritom stál iba 20 €.

124 rokov úspechu značky Baťa
Jozef Šétaffy | 24.08.2018

124 rokov úspechu značky Baťa

Práve dnes pred 124 rokmi, 24. augusta 1894 založil v Zlíne Tomáš Baťa so svojimi súrodencami obuvnícku firmu. Bola to ôsma generácia obuvníkov z rodiny Baťovcov.  Prvá ich predajňa obuvi pod značkou Baťa v Československu bola otvorená v roku 1899.

METRO štartuje kampaň, ktorej tvárami sú skutoční podnikatelia
Tlačová správa | 18.07.2018

METRO štartuje kampaň, ktorej tvárami sú skutoční podnikatelia

Medzinárodná sieť veľkoobchodov METRO štartuje globálnu kampaň postavenú na skutočných príbehoch podnikateľov z celého sveta. Cieľom kampane je poukázať na to, že za podnikateľským úspechom stojí tvrdá práca, nutnosť čeliť každodenným výzvam a nesmierne odhodlanie. A že METRO svojich zákazníkov na ich mnohokrát ťažkej ceste podporuje. Hlavným claimom kampane je "Váš úspech je náš cieľ" a zapojili sa do nej zákazníci z viac ako 20 krajín, v ktorých METRO pôsobí.