Podnikateľské príbehy

Podnikateľské príbehy najmä slovenských, ale aj zahraničných podnikateľov. V podnikateľských príbehoch sa podnikatelia s čitateľom podelia o tom, ako prišli na svoje nápady a ako z nich vytvorili úspešné produkty. Každý podnikateľský príbeh je jedinečný, a ak uvažujete o podnikaní, v našich podnikateľských príbehoch sa môžete veľa naučiť a nazbierať inšpiráciu. Podnikatelia sa vo svojich podnikateľských príbehoch radi podelili o rady, skúsenosti či návyky, ktoré ich urobili úspešnými.
Jakub Lajmon (IN Solutions):  Ukazujeme, ako IT dokáže zefektívniť čas vo firme
Monika Radošovská | 12.11.2017

Jakub Lajmon (IN Solutions): Ukazujeme, ako IT dokáže zefektívniť čas vo firme

Začal programovať ako dvanásťročný, dnes má dvadsaťpäť a rozbehnutú úspešnú IT firmu. Jakub Lajmon nám v rozhovore porozprával, ako ju vybudoval.

Alexandra Račková: V dnešnej dobe je dôležité, mať v podnikaní svoj vlastný podpis
Katarína Sedláčková | 05.11.2017

Alexandra Račková: V dnešnej dobe je dôležité, mať v podnikaní svoj vlastný podpis

Spoločnosť RAK si už takmer štvrťstoročie drží slovenské prvenstvo vo výrobe kvalitnej detskej obuvi. Papučky s nezameniteľným dizajnom si mnohí z nás pamätajú ešte na vlastných nohách a dodnes si kupujú svojim deťom. Za touto úspešnou značkou stoja sympatickí manželia Račkovci, ktorí sa obuvníckemu remeslu venujú už od vysokej školy. Za ten čas si vybudovali klientelu po celom svete, ich topánočky putovali na Nový Zelánd, do Ruska i Afriky, čo je dôkazom toho, že poctivé remeslo má zlaté dno aj v 21. storočí. 

CreoCom: Aj reklamné predmety musia byť na mieru
PR článok | 01.10.2017

CreoCom: Aj reklamné predmety musia byť na mieru

Prvá myšlienka na ich podnikanie sa zrodila v Iráne. Bývalí spolužiaci Martin Hlavatovič a Martin Bušo si v ďalekej Perzii plnili svoje cestovateľské sny a dlhé presuny autobusom si krátili uvažovaním o vlastnom biznise.

Ladislav Smoroň: Keď budú ľudia finančne gramotní, nekvalitní finanční poradcovia „vymrú“
Monika Radošovská | 17.09.2017

Ladislav Smoroň: Keď budú ľudia finančne gramotní, nekvalitní finanční poradcovia „vymrú“

Štatistiky o nízkej finančnej gramotnosti dokazujú, že finančné poradenstvo je potrebné, napriek tomu však nie je veľmi populárne. O tom, ako sa niekto stane finančným poradcom, ako sa dá táto profesia vykonávať dobre, ale aj prečo je na Slovensku často zaznávaná, sme sa porozprávali s Ladislavom Smoroňom -  finančným poradcom a oblastným riaditeľom Fincentra.

Miloslav Ježo: O tom, ako mi online biznis zmenil život
Katarína Sedláčková | 12.09.2017

Miloslav Ježo: O tom, ako mi online biznis zmenil život

Svoj biznis si budoval už popri zamestnaní. Najprv v oblasti IT recruitingu a po krátkom čase vytvoril vlastnú značku kozmetického produktu na najväčšom predajnom portáli Amazon. Len rok na to, ako opustil status zamestnanca napísal eBook s podrobným návodom na zarábanie cez Amazon a dnes svoje rady predáva cez internet.

Slovenská kickboxerka si založila vlastnú značku, aby na trh priniesla kvalitné športové oblečenie
Monika Radošovská | 10.09.2017

Slovenská kickboxerka si založila vlastnú značku, aby na trh priniesla kvalitné športové oblečenie

Monika Chochlíková (21) je slovenská kickboxerka, ktorá sa minulý rok stala v ankete Športovec roka najvyššie umiestnenou neolympijskou športovkyňou. Táto mladá talentovaná športovkyňa, však okrem športu a štúdia na Masarykovej univerzite, pričuchla aj k podnikaniu a buduje vlastnú značku športového oblečenia Victory SportsWear.

Ručne vylisoval tisíce jabĺk, kým pochopil, že výroba poctivého cideru si vyžaduje opateru ako u malého dieťaťa
Katarína Sedláčková | 08.09.2017

Ručne vylisoval tisíce jabĺk, kým pochopil, že výroba poctivého cideru si vyžaduje opateru ako u malého dieťaťa

Richard Domaniža sa výrobe domáceho poctivého cideru venuje už viac ako štyri roky. Za ten čas sa jeho hobby zmenilo na trvalý biznis a od konca leta minulého roka 2016 predáva pod značkou Kastler. Začínal doma v garáži s ručným lisom na jablká a dnes vyrába na po domácky zhotovených prístrojoch tie najkvalitnejšie slovenské cidery bez cukru a umelých prísad.

Miloslav Ježo: Doba digitalizácie mi prišla vhod. Ráno sa zobudím, zapnem mobil a sledujem predaj mojich produktov na druhom konci sveta
Katarína Sedláčková | 06.09.2017

Miloslav Ježo: Doba digitalizácie mi prišla vhod. Ráno sa zobudím, zapnem mobil a sledujem predaj mojich produktov na druhom konci sveta

V období, keď práca v korporáte prestala byť preňho zaujímavá, rozbiehal svoj prvý biznis v oblasti IT recruitingu. Postupne menil svoje podnikateľské plány a dnes patrí medzi úspešných online predajcov na najväčšom predajnom portáli Amazon. Okrem toho má vlastný blog, kde učí aj iných ľudí ako podnikať na Amazone.