Podnikateľské príbehy

Podnikateľské príbehy najmä slovenských, ale aj zahraničných podnikateľov. V podnikateľských príbehoch sa podnikatelia s čitateľom podelia o tom, ako prišli na svoje nápady a ako z nich vytvorili úspešné produkty. Každý podnikateľský príbeh je jedinečný, a ak uvažujete o podnikaní, v našich podnikateľských príbehoch sa môžete veľa naučiť a nazbierať inšpiráciu. Podnikatelia sa vo svojich podnikateľských príbehoch radi podelili o rady, skúsenosti či návyky, ktoré ich urobili úspešnými.
Radek Klein (Trdlokafe): Choďte zákazníkovi naproti a dajte si záležať na špičkovom produkte
Peter Zavacký | 15.06.2017

Radek Klein (Trdlokafe): Choďte zákazníkovi naproti a dajte si záležať na špičkovom produkte

Radek Klein má iba 24 rokov, ale jeho produkty si zamilovali tisíce verných zákazníkov z Česka. Veď kto by odolal produktom s lákavými názvami ako Trdlojogurt či Trdlofondue? Radkov podnikateľský príbeh sa začal písať len v roku 2014 – dnes má jeho sieť 20 pobočiek a neustále rastie. V pláne je okrem iného aj expanzia do ďalších krajín Európy.

Šimon Šicko, Pixel Federation: Kultúra a procesy sú jediným spôsobom, ako udržať tých najlepších ľudí
Redakcia Podnikajte.sk | 07.06.2017

Šimon Šicko, Pixel Federation: Kultúra a procesy sú jediným spôsobom, ako udržať tých najlepších ľudí

Ako vybudovať zo Slovenska globálne úspešnú firmu? Čo znamená Happy profit? Prečo by mohol byť Pixel Federation prirovnávaný k slovenskému Google? Aj o tom sme sa rozprávali so Šimonom Šickom, spoluzakladateľom a CEO najväčšieho hráča (doslova) na poli online hier na Slovensku.
Lucia Krivá:
Katarína Sedláčková | 03.06.2017

Lucia Krivá: "V kabelke nosím šubléru"

Dizajnérska profesia si okrem kreatívnych nápadov vyžaduje aj veľkú dávku trpezlivosti. Rodáčka z Považskej Bystrice uspela počas štúdia v súťaži Staged Design Award v Drážďanoch s návrhom funkčných betónových reproduktorov a v súčasnosti pracuje ako freelancer so zameraním na produktový a interiérový dizajn. O tom, že aj ona sama sa v živote hľadala, kým zistila, že ju nadchýna kombinácia betónu, elektroniky a ekológie nám porozprávala dizajnérka Lucia Krivá.

CILA – Značka módnej revolúcie
Katarína Sedláčková | 20.05.2017

CILA – Značka módnej revolúcie

Krása odevu spočíva nielen v dizajne, ale aj v materiáli a jeho spracovaní. Tradičným krajčírskym remeslom sa môže pýšiť aj naše malé Slovensko a hoci sú jeho korene hlboko v histórii, stále existujú dizajnéri, ktorí sa ho snažia udržať. Jednou nich je aj Ala Krivá, rodáčka z Považskej Bystrice, ktorá sa drží pravidla; menej je niekedy viac.

Michal Meško, Martinus: Niektoré chyby nás stáli ako štúdium na Harvarde
Redakcia Podnikajte.sk | 14.05.2017

Michal Meško, Martinus: Niektoré chyby nás stáli ako štúdium na Harvarde

Ako je možné vybudovať lovebrand na štýl Martinusu? Alebo aký najväčší fail sa podaril Michalovi Meškovi? Aj to sa dozviete od Michala, CEO spoločnosti Martinus, v novej časti show Insight.
Odišla z dobrej práce, aby varila džemy s alkoholom. Východniarka dobýja trh luxusnou pochúťkou
Monika Radošovská | 22.04.2017

Odišla z dobrej práce, aby varila džemy s alkoholom. Východniarka dobýja trh luxusnou pochúťkou

Sympatická podnikateľka Iveta Hrabovská, ktorá tento rok získala ocenenie Začínajúca podnikateľka v súťaži Podnikateľka Slovenska 2016, nám chvíľu po prebratí ceny porozprávala o neľahkých začiatkoch v podnikaní s Gentle Jam - džemami a omáčkami s obsahom kvalitného alkoholu.

Jozef Šétaffy (Pizza Mizza): Pri franchisingu ponúkate svoje podnikanie ako produkt
Lucia Stefansky | 14.04.2017

Jozef Šétaffy (Pizza Mizza): Pri franchisingu ponúkate svoje podnikanie ako produkt

Príbeh franchisingovej siete Pizza Mizza, ktorá je dnes najväčšou sieťou svojho druhu na Slovensku s 10 prevádzkami u nás aj v susednom Česku.
Štefan Súkeník (KINEKUS): Dôležité je nájsť správnych ľudí, ktorí sa stotožnia s našou filozofiou a každodennou prácou ju posúvajú ďalej
Lucia Stefansky | 07.04.2017

Štefan Súkeník (KINEKUS): Dôležité je nájsť správnych ľudí, ktorí sa stotožnia s našou filozofiou a každodennou prácou ju posúvajú ďalej

Firma KINEKUS začala ako výrobná spoločnosť. Dnes je najväčším slovenským veľkoobchodom s domácimi potrebami s vlastnými aj franchisingovými predajňami. V článku sa dozviete nielen vzniku firmy a jej premene na franchisingový koncept.