Podnikateľské príbehy

Podnikateľské príbehy najmä slovenských, ale aj zahraničných podnikateľov. V podnikateľských príbehoch sa podnikatelia s čitateľom podelia o tom, ako prišli na svoje nápady a ako z nich vytvorili úspešné produkty. Každý podnikateľský príbeh je jedinečný, a ak uvažujete o podnikaní, v našich podnikateľských príbehoch sa môžete veľa naučiť a nazbierať inšpiráciu. Podnikatelia sa vo svojich podnikateľských príbehoch radi podelili o rady, skúsenosti či návyky, ktoré ich urobili úspešnými.
Eva Škovranová (1907 Perfumeries): Niche parfumy z Košíc vyrážajú vo svete dych
Peter Zavacký | 02.09.2018

Eva Škovranová (1907 Perfumeries): Niche parfumy z Košíc vyrážajú vo svete dych

Eva Škovranová vybudovala luxusnú značku 1907 Parfumeries, ktorá sa za štyri roky zaradila k svetovej špičke. Marketing ju pritom stál iba 20 €.

124 rokov úspechu značky Baťa
Jozef Šétaffy | 24.08.2018

124 rokov úspechu značky Baťa

Práve dnes pred 124 rokmi, 24. augusta 1894 založil v Zlíne Tomáš Baťa so svojimi súrodencami obuvnícku firmu. Bola to ôsma generácia obuvníkov z rodiny Baťovcov.  Prvá ich predajňa obuvi pod značkou Baťa v Československu bola otvorená v roku 1899.

METRO štartuje kampaň, ktorej tvárami sú skutoční podnikatelia
Tlačová správa | 18.07.2018

METRO štartuje kampaň, ktorej tvárami sú skutoční podnikatelia

Medzinárodná sieť veľkoobchodov METRO štartuje globálnu kampaň postavenú na skutočných príbehoch podnikateľov z celého sveta. Cieľom kampane je poukázať na to, že za podnikateľským úspechom stojí tvrdá práca, nutnosť čeliť každodenným výzvam a nesmierne odhodlanie. A že METRO svojich zákazníkov na ich mnohokrát ťažkej ceste podporuje. Hlavným claimom kampane je "Váš úspech je náš cieľ" a zapojili sa do nej zákazníci z viac ako 20 krajín, v ktorých METRO pôsobí.
Michele Ferrero: Willy Wonka v reálnom živote
Sára Trajčíková | 07.07.2018

Michele Ferrero: Willy Wonka v reálnom živote

Jeho výrobky pozná každý. Človek, ktorý žil sen mnohých detí, neobmedzený prístup k sladkostiam, sa možno práve vďaka nim dožil úctihodných 89 rokov. Jediná vec, ktorú si Michele strážil ako oko v hlave bolo tajomstvo receptu na Nutellu, ktorý údajne pozná menej ľudí než ten na Coca-Colu.

Ako som začal podnikať
Jozef Šétaffy | 24.06.2018

Ako som začal podnikať

Prečo som sa rozhodol začať podnikať? Na čom som sa počas podnikania popálil? Čomu je potrebné sa v podnikaní vyvarovať?

Taschken - značka, ktorej zákazníci vedia koľko zarába
Sára Trajčíková | 17.06.2018

Taschken - značka, ktorej zákazníci vedia koľko zarába

Mladý chalan, Robert Lively, ktorý poznatky z cestovania po plastami zamorenej Indii premenil na dizajnové platené tašky prospešné pre celú spoločnosť. Na Taschkēn nalákal aj Adelu Vinczeovú.

Vladimíra Neuschlová: Triasol sa mi hlas, ale bola som si stopercentne istá, že dávam výpoveď
Katarína Sedláčková | 16.06.2018

Vladimíra Neuschlová: Triasol sa mi hlas, ale bola som si stopercentne istá, že dávam výpoveď

Vladi Neuschlová podniká ako líderšip konzultantka a koučka, ktorá pracuje s podnikateľmi a lídrami rôznych spoločností na Slovensku aj v zahraničí. Keby ste sa ma pred týmto rozhovorom opýtali, čo si myslím o človeku, ktorý odišiel z dobre platenej top manažérskej pozície v nadnárodnej firme, aby vyskúšal vlastné podnikanie, povedala by som, že sa zbláznil. Dnes mám iný názor a viem, že aj desať rokov úspešnej kariéry môže byť krátka doba na to, aby človeku poskytla pocit šťastia a istotu, že mu nehrozí strata identity.

Lulus bakery - unikátne spojenie kvetov a cukroviniek
Monika Dimitrovičová | 10.06.2018

Lulus bakery - unikátne spojenie kvetov a cukroviniek

Bývala misska a modelka Lucia Gažová sa rozhodla vymeniť mólo za kuchyňu a vyplatilo sa. Prečítajte si viac o úspechu unikátnych koláčikov z jedlých kvetov, ktoré vyrába Lulus bakery.