Podnikateľ na internete

Podnikatelia často nevedia alebo majú nepresné informácie, ako internet dokáže oživiť ich aktivity. Prvým krokom podnikateľa na internete je webová stránka, nasleduje komunikácia s verejnosťou prostredníctvom sociálnych sietí. Pri realizácii týchto krokov by mal podnikateľ dbať na SEO - optimalizáciu pre vyhľadávače. Zmyslom podnikateľa na internete je, že ho verejnosť musí nájsť. Výhodou je, ak podnikateľ využíva potenciál internetových (online) aplikácií, resp. cloudového softvéru.
8 najčastejších mýtov, ktoré sprevádzajú tvorbu web stránok
PR článok | 14.09.2018

8 najčastejších mýtov, ktoré sprevádzajú tvorbu web stránok

Tvorba web stránky je náročným a komplexným procesom, ktorý si vyžaduje nielen dostatočné množstvo času, ale predovšetkým profesionálny prístup, dostatočné vedomosti a nevyhnutnú prax. Napriek tomu, že osveta o tejto oblasti sa šíri čoraz viac, množstvo tvorcov webov by vám vedelo stále rozprávať o bizarných či nesplniteľných požiadavkách, s ktorými sa denne stretávajú. Aj táto oblasť je totižto poprepletaná množstvom mýtov, ktoré nemajú s realitou nič spoločné.

Ako zistiť majiteľa domény?
PR článok | 02.07.2018

Ako zistiť majiteľa domény?

S podnikaním sa neodmysliteľne spájajú aj mnohé reklamné či marketingové aktivity. Tým najzákladnejším prvkom, ktorý by nemal chýbať žiadnej firme, je webová stránka.

Porovnanie VPN služieb
Michal Vojtyla | 03.03.2018

Porovnanie VPN služieb

Verejná WIFI predstavuje pre vašu firmu bezpečnostné riziko. Znížiť sa dá používaním VPN. Vybrať si tú správnu VPN službu, pomôže naše porovnanie.

VPN - prostriedok ochrany pri pripojení na internet
Michal Vojtyla | 02.02.2018

VPN - prostriedok ochrany pri pripojení na internet

Prakticky každý mesiac počujeme o novom víruse, špehovaní, kradnutí údajov, požadovaní výkupného. A preto je ochrana nielen firemných dát čím ďalej tým viac dôležitejšou témou. Jedným zo spôsobov ochrany je používanie VPN. Pomocou tohto riešenia môžete pokojne používať aj WIFI siete v obchodných centrách, kaviarňach a letiskách a eliminujte možné riziká.

Používanie elektronickej schránky - slovensko.sk alebo komerčná služba?
Norbert Seneši | 02.01.2018

Používanie elektronickej schránky - slovensko.sk alebo komerčná služba?

Štátne inštitúcie od 1. júla 2017 s firmami komunikujú už len cez elektronickú schránku (e-schránku). Je lepšie ju používať priamo cez slovensko.sk alebo radšej využiť komerčné služby?

Ako funguje a koľko stojí Google AdWords reklama?
Michal Vojtyla | 30.12.2017

Ako funguje a koľko stojí Google AdWords reklama?

Reklama v inzertnej sieti Google AdWords sa považuje za najefektívnejší spôsob cielenia reklamy. Pri správne nastavenej kampani môžete dramaticky zvýšiť svoje tržby. Na druhej strane môžete investovať nemalé prostriedky a výsledky budú sklamaním. Pozrime sa spolu na to, ako funguje a koľko stojí „Google reklama“.

Kde kúpiť doménu pre firemný web a ako ju zaregistrovať
Michal Vojtyla | 11.11.2017

Kde kúpiť doménu pre firemný web a ako ju zaregistrovať

Firemný web sa nezaobíde bez dobrej webovej adresy. Pozrime sa spolu na to, čo je to internetová doména, ako a kde ju zaregistrovať a na čo si pri jej nákupe dávať pozor.

Odborníci zo Zaraguzy, Triadu a PS:Digital budú prednášať o trendoch v online marketingu
Tlačová správa | 13.09.2017

Odborníci zo Zaraguzy, Triadu a PS:Digital budú prednášať o trendoch v online marketingu

Odborníci z najoceňovanejších slovenských digitálnych agentúr sa stretnú v utorok 19. septembra v KC Dunaj na prednáške Trendy v online marketingu, aby návštevníkom prezradili, čo im najviac funguje. Pomôžu zorientovať sa v pravidlách i nových formátoch a prezradia aj zákulisné informácie o tom, čo sa chystá. Zaraguza, Triad Advertising a PS:Digital ponúknu aktuálny sumár možností a efektívnych nástrojov na dosiahnutie cieľov.