Internetový marketing

Ako získať klientov pomocou internetového marketingu? Ako vytvoriť internetovú stránku a prečo by ju firma mala mať? Ako expandovať do zahraničia pomocou internetového marketingu? Načo by si mal dať podnikateľ pozor pri marektignu na sociálnych sieťach? Čo na sociálnych sieťach a blogoch zverejniť a čo nie, ako komunikovať s klientom pomocou sociálnych sietí? Aké sú najnovšie trendy v internetovom marektingu, čo firmám funguje a čo naopak nie?
Natívna reklama - ako z nudnej PR správy vytvoriť pútavý obsah
Palo Hlubina | 17.12.2018

Natívna reklama - ako z nudnej PR správy vytvoriť pútavý obsah

Túto chybu robia mnohé firmy. Chcú pritiahnuť zákazníkov obsahom, preto dajú na web PR správu o jedinečnosti vlastných produktov. Keď to nefunguje, na obsahovú (natívnu) reklamu zanevrú. Ako teda urobiť natívnu reklamu tak, aby fungovala?
Akú reklamu si platia firmy a celebrity na Facebooku? Odteraz to viete zistiť aj vy!
Michal Ondruš | 09.07.2018

Akú reklamu si platia firmy a celebrity na Facebooku? Odteraz to viete zistiť aj vy!

Reklama na Facebooku za posledné mesiace prešla veľkými zmenami. Najnovšie je možné vyhľadať na stránke konkrétnej firmy jej všetky aktívne reklamy. Môžete tak „špehovať“ konkurenciu ako aj sledovať akú reklamu má na vás daná spoločnosť nachystanú.

Novinky zo sveta online marketingu v KC Dunaj
Tlačová správa | 31.03.2018

Novinky zo sveta online marketingu v KC Dunaj

Aktuálny prehľad o efektívnych nástrojoch, pravidlách, stratégiách a chystaných trendoch v digitálnych médiách predstavia v utorok 10. apríla v KC Dunaj odborníci z popredných slovenských reklamných agentúr Istropolitana Ogilvy, Pizza SEO a Made by Vaculík.

Vyskakovacie okná (pop-ups) ničia váš biznis. Zistili sme, aké sú najlepšie a najhoršie formáty reklamy
Michal Vojtyla | 13.01.2018

Vyskakovacie okná (pop-ups) ničia váš biznis. Zistili sme, aké sú najlepšie a najhoršie formáty reklamy

Google a jeho partneri si nechali vypracovať štatistiku o reklame. Podľa nej až 50 % opýtaných nenavštívi alebo neodporučí stránku, ktorá obsahuje vyskakovacie okno s reklamou.

Ako funguje a koľko stojí Google AdWords reklama?
Michal Vojtyla | 30.12.2017

Ako funguje a koľko stojí Google AdWords reklama?

Reklama v inzertnej sieti Google AdWords sa považuje za najefektívnejší spôsob cielenia reklamy. Pri správne nastavenej kampani môžete dramaticky zvýšiť svoje tržby. Na druhej strane môžete investovať nemalé prostriedky a výsledky budú sklamaním. Pozrime sa spolu na to, ako funguje a koľko stojí „Google reklama“.

Google Chrome začne označovať viaceré weby ako nezabezpečené. Ponúkame návod ako sa tomu vyhnúť
Michal Vojtyla | 27.10.2017

Google Chrome začne označovať viaceré weby ako nezabezpečené. Ponúkame návod ako sa tomu vyhnúť

V priebehu októbra 2017 vydá Google novú verziu svojho populárneho prehliadača, ktorý používa takmer 60% všetkých návštevníkov internetu na Slovensku. Zmení sa spôsob zobrazenia zabezpečenia stránok. Pozrite si, ako uvidia váš web návštevníci.

Facebook mení spôsob, akým sa zobrazujú príspevky. Pripravte si peniaze na reklamu
Michal Vojtyla | 23.10.2017

Facebook mení spôsob, akým sa zobrazujú príspevky. Pripravte si peniaze na reklamu

Prezentácia firmy na najväčšej sociálnej sieti bude opäť o niečo náročnejšia. Facebook sa rozhodol presunúť príspevky obľúbených stránok do samostatnej časti. Ak chcete zobrazovať firemné príspevky medzi novinkami od priateľov, tak ako doteraz, budete musieť zaplatiť.

Automatizácia e-mailov ako efektívny nástroj marketingu
Michal Vojtyla | 29.09.2017

Automatizácia e-mailov ako efektívny nástroj marketingu

Veľké firmy používajú cielené automatické zasielanie e-mailov svojim zákazníkom už dávno, v malých firmách, či eshopoch je tento efektívny nástroj stále pomerne neznámy.