Najnovšia kniha biznis návodov a inšpirácie prezrádza, ako sa dá úspešne podnikať aj bez dobrého nápadu

Pod stromček môžete tieto Vianoce do darčekového papiera zabaliť aj balíček múdrych slov, odžitých skúseností, praktických odporúčaní a príbehov až 19 podnikateľov zo slovenského franchisingového prostredia. Na poličke knižných noviniek sa v predvianočnom období ocitá publikácia 19 príbehov podnikania formou franchisingu. Knižka obohatí všetkých, ktorí chcú začať podnikať, no nemajú ten správny iskrivý nápad, ale aj takých, ktorí by chceli so svojou firmou rásť, no ich možnosti sú limitované. Devätnástka príbehov, nasledujúca za praktickým zhrnutím výhod, nevýhod či konkrétnych návodov, ako vo franchisingu uspieť, zasa vyčarí na tvári úsmev všetkým, ktorí hľadajú trochu inšpirácie či motivácie do nového roka.

Sú slovenskí zákazníci pripravení na kontakt so značkou globálneho charakteru? Uspeje svetový koncept na malom trhu? Podľa čoho si vybrať franchisingový koncept, ako naformulovať licenčnú zmluvu či podľa akých kritérií vyberať spomedzi záujemcov o kúpu značky? Odpovede na tieto aj stovky ďalších otázok ukrývajú riadky knižnej novinky o podnikaní na kľúč. Knižka odhaľuje príbehy Slovákov, ktorí úspešne operujú (nielen) na slovenskom trhu so značkami ako Subway, Yves Rocher, Kinekus, Bepon či Pizza Mizza.

S nápadom predstaviť franchisingový model podnikania v kocke a doplniť ho o príbehy úspešných Slovákov prišiel podnikateľský portál Podnikajte.sk. Niektoré z inšpirujúcich rozhovorov či praktických rád sú preto na portáli voľne dostupné aj v on-line verzii. Viac ako 220-stranovú knižku si pod patronát zobrala Slovenská franchisingová asociácia. Spoločne s autorkami inšpiratívny franchisingový manuál na úspech slávnostne pokrstili začiatkom decembra v hlavnom meste. Odvtedy čaká na svojich nových majiteľov vo všetkých väčších kníhkupectvách a tiež v e-shope na portáli Podnikajte.sk.

Štvrtá publikácia z edície inšpiratívnych príbehov a praktických biznis rád portálu Podnikajte.sk učí manévrovať medzi mantinelmi licenčných podmienok značiek a slobody, ktorú podnikanie ponúka. Darujte pod stromček inšpiráciu, skúsenosti a jedinečné rady Slovákov, ktorí okúsili franchisingové domáce i zahraničné prostredie.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Generačná výmena môže biznis posunúť vpred: príkladom je prešovská textilná firma

Zakladateľ OZEX Control System zveril firmu deťom, výsledkom je rozšírenie výroby a nová značka oblečenia. Čomu vďačia za hladký priebeh nástupníctva a prečo kladú dôraz na firemnú kultúru?

Za vznikom cukrárne DELIGHTILLI stojí diagnóza zakladateľky i láska k pečeniu

Našla dieru na trhu a založila bezlepkovú cukráreň, hoci polovicu zákazníkov tvoria ľudia bez alergií. Ako sa na úspechu firmy podieľa tím Petry Illeovej a čím v čase zdražovania potešila zákazníkov?

Konkurenčná výhoda firmy Profirol: inovácie a hodnoty v biznise

Vo firme s tieniacou technikou si zakladajú na férovosti a odbornosti. Ako zakladateľ Andrej Lehota firmu vedie, aby hodnotami žila a čím sa líšia od konkurencie?

Cukráreň Floril: súdržnosť rodiny sa odráža v ich fungovaní aj zákuskoch

Z pivnice do vlastných prevádzok, kaviarní či hotelov. Ako funguje 80-členný kolektív, ktorého štvrtinu tvoria príbuzní zakladateľov a čo by im uľahčilo podnikanie?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky