Office Graph a ďalšie novinky od Microsoftu pre podnikateľov

Office Graph a ďalšie novinky od Microsoftu pre podnikateľov
Michal Vojtyla

Vyštudoval manažérske rozhodovanie a informačné technológie. Špecializuje sa na efektívne využívanie a automatizáciu IT v podnikaní. Podnikateľom ponúka viaceré webové služby - konzultácie, tvorbu webových stránok, správu webov a rôzne typy optimalizácií. Zaujíma sa o bezpečnosť a umelú inteligenciu.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Microsoft pred pár dňami oznámil novinky, ktoré by mohli zjednodušiť prácu podnikateľov. Prečítajte si, na čo sa môžete tešiť.

Vynovené dátové úložisko OneDrive

Prvou je OneDrive pre firmy (pozn. autora: SkyDrive bol premenovaný na OneDrive). Služba umožňuje vytvárať, editovať, ukladať, synchronizovať a zdieľať pracovné dokumenty v reálnom čase. Ide o vynovenú službu ponúkajúcu prepracované grafické prostredie, lepšiu súčasnú spoluprácu na dokumentoch, prácu s fotkami a videami. Cena za službu je rôzna, záleží od verzie Officu, ktorú využívate, ak ale zoberieme do úvahy promo zľavu 50%, môžete mať OneDrive pre firmy už od 1,5 USD za mesiac pre jedného užívateľa. Službu môžete využívať na zariadeniach s operačným systémom Windows 8, Windows Phone, iOS a Android.

Bezplatné volania z mailovej schránky

Druhou novinkou sú bezplatné volania priamo z internetovej e-mailovej schránky outlook.com, pričom je potrebné si nainštalovať malý doplnok, ktorý umožňuje volania. Osoba, ktorej chcete volať musí mať uvedený Skype kontakt na stránke outlook.com. Volania fungujú iba cez online e-mailovú schránku a zatiaľ tak nepodporujú klasickú aplikáciu Outlook, určenú pre počítače a prenosné zariadenia. Služba je priamym konkurentom služby Hangouts od Googlu.

Pracovná sociálna sieť Office Graph

Tretiu novinku je Office Graph, ktorý má byť integrovaný do Officu 365 koncom tohto roka. Túto novinku považujeme za najzaujímavejšie, pretože chce aplikovať sociálne prvky do podnikateľského prostredia. Pôjde o určitý typ pracovnej sociálnej siete. Užívateľom bude zobrazovať horúce novinky a relevantné informácie z jeho okolia. Zistíte čo je „in“ vo Vašom pracovnom okolí, kto koho pozná a či je medzi nimi nejaký vzťah. Okrem toho môžete zdieľať e-maily či projekty, pre rôzne skupiny. Technológia sa má učiť a prispôsobovať užívateľovmu správaniu. Bližšie informácie budú dostupné v priebehu nasledujúcich mesiacov.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Michal Vojtyla
Michal Vojtyla

Vyštudoval manažérske rozhodovanie a informačné technológie. Špecializuje sa na efektívne využívanie a automatizáciu IT v podnikaní. Podnikateľom ponúka viaceré webové služby - konzultácie, tvorbu webových stránok, správu webov a rôzne typy optimalizácií. Zaujíma sa o bezpečnosť a umelú inteligenciu.


User onboarding vo firmách: prečo sa ho stále „boja“?

Pojem user onboarding v mnohých firmách ešte stále nepoznajú alebo ich od využívania odrádzajú domnienky o vysokých nákladoch. V čom sa firmy najčastejšie mýlia?

Pomalé načítanie webových stránok a vplyv na zákazníkov

Aj milisekunda môže firme priniesť miliónové výnosy. Pozrite si dôvody, prečo treba myslieť na rýchlosť načítania webovej stránky či e-shopu a čo všetko to ovplyvňuje.

Funguje sprievodca aplikáciou efektívne? 3 kroky, ako to zistiť

Účinnosť user onboardingového procesu nedokazujú len dlhodobé obchodné výsledky. Z akých ďalších metrík sa dajú zistiť užitočné informácie?

Virtuálna a rozšírená realita v marketingovej stratégii podniku

Patria k bežne využívaným prvkom aj v praxi malých a stredných podnikov či start-upov - ako virtuálnu a rozšírenú realitu použiť vo svojej marketingovej stratégii?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky