Súťaž Podnikateľka Slovenska odštartovala svoj 15. ročník

Zabojujte o titul Podnikateľky Slovenska 2014 a zviditeľnite svoje podnikanie v etablovanej podnikateľskej súťaži!

Slovenské podnikateľky majú opäť šancu zabojovať o prestížny titul a zviditeľniť svoje podnikateľské úspechy. Slovak Business Agency (SBA) štartuje súťaž, ktorá sa po prvý krát uskutoční pod záštitou predsedu vlády SR Roberta Fica.

Projekt Podnikateľka Slovenska, ktorý každoročne vyhlasuje SBA, je zameraný na rozvoj podnikania žien na Slovensku. Jeho hlavným cieľom je oceniť a vyzdvihnúť dôležité miesto žien vo sfére podnikania.

Do 15. ročníka prestížnej súťaže Podnikateľka Slovenska 2014 sa môžu od 19.9. zapojiť majiteľky obchodných spoločností a živnostníčky, ktoré podnikajú minimálne jeden rok. Hlavnou podmienkou pre účasť v súťaži je, aby podnikateľky vlastnili aspoň 50% podiel v spoločnosti. Prihlásené podnikateľky rozdelí hodnotiaca komisia do 3 kategórií - Vynikajúca podnikateľka, Začínajúca podnikateľka, Úspešná živnostníčka. Termín podania prihlášok je do 31. októbra a vyhlásenie výsledkov bude v januári 2015.

Generálny partner súťaže je Slovenská Sporiteľňa a hlavný partner je Metlife Amslico.

Viac informácií nájdete na www.podnikatelkaslovenska.sk

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Poznáme víťazky súťaže Podnikateľka Slovenska 2018

Devätnásty ročník súťaže Podnikateľka Slovenska priniesol viacero noviniek a jej výsledky vyhlásili 19. februára v Stĺpovej sieni bratislavskej Reduty. Absolútnou víťazkou súťaže sa stala a cenu Podnikateľka Slovenska 2018 si z rúk predsedu vlády Petra Pellegriniho prevzala farmárka Barbora Figlušová so svojim projektom Čučoriedkovo.

Hľadáme Podnikateľku Slovenska 2018

Poznáte vo svojom okolí šikovnú podnikateľku, ktorá si zaslúži ocenenie? Stretli ste sa s dámou, ktorej podnikanie vám imponuje? Alebo sama patríte medzi podnikateľky a trúfate si uspieť v prestížnej súťaži, ktorá má za sebou už 18 ročníkov? Neváhajte a prihláste sa do 19. ročníka súťaže Podnikateľka Slovenska.

Martina Dudová: Najlepšou reklamou firmy je pozitívna skúsenosť zákazníka

Je zakladateľkou kozmetickej značky Navia a vďaka aromaterapii sa naučila spoznávať účinky esenciálnych olejov. Je trpezlivá a do práce odbieha aj o druhej v noci, aby pre svojich zákazníkov namiešala tie najkvalitnejšie produkty z čistej prírody.

Mária Zábudlá: Prvýkrát prišli zo zvedavosti, druhýkrát už nosili vlastné nádoby

Kto chce nakupovať ,,bez obalu“ môže zájsť k lokálnym farmárom alebo navštíviť mestský trh, ale hrsť šošovice či tri odmerky kakaa kúpite iba v obchodíku ZeroWaste.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky